יום חמישי, 18 באוגוסט 2022

הניסיון שלי לגבי הפסקת התמכרות לנייד

שלום לכולם.


היום, החלטתי לכתוב על החוויה שלי לגבי הפסקת ההתמכרות שלי לנייד, הדבר במשך זמן רב גרם לי לדיכאון ולחוסר תפקוד. ביליתי בסביבות 9 עד 12 שעות בטלפון הנייד שלי.


הדבר שגרם לי להתגעגע לחיים האמיתיים ואיבדתי המון דברים על ידי התמכרות לסמארטפונים השולטים בכל חיי.


השתמשתי ברשתות חברתיות זבלות שמבזבזות את הזמן שלי והורסות את המציאות שלי.


לקח לי הרבה זמן ולא היה רופא, שום התייחסות ושום דבר שיכול לעזור לי להפסיק להשתמש בטלפון הנייד. יום אחד מצאתי את ההפניה הזו על התמכרות לנייד וכיצד למנוע אותה.



הפניה להפסקת התמכרות לנייד


אם יש לך התמכרות לנייד, אני מציע לך לקרוא עוד על התמכרות זו במאמר זה ולהשתמש בטכניקות אלו המונעות הרס של סמארטפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"שנו חיים עם 'משדר את משמעת המזון'!

  ידידים יקרים, אם אתם מחפשים ליצור שינוי משמעותי וחיובי בעולם, ישנה ארגון בשם 'קריפטו סרטן' שמתמקד בשדרוג אתר אינטרנט רב־שפתי המסיי...